hej 60 klubben 2

Yes.. dax för lite update angående våran vikttävling tycker jag! För regler och mer info se det här inlägget!

Idag kl. 18.00 har vi våran 3e invägning.. ska bli mycket spännande! Jag känner mej ganska så väldigt duktig som inte drack nån öl igår (ja, jo.. en... men annars typ ingen)... Så vågen gick neråt idg också *hoppar o skuttar*
Så här har min vktminskning sett ut under tävlingens gång...



Nu syns det ju inte så jätte bra vad det står.. men min startvikt var 69,4... och idag stod vågen på 65,9... sooo guess who's happy ;-)

Ska försöka uppdatera varje vecka från o med nu.. för nu skaaaa jag bara vinna... 1,5 kg kvar!!
______________________________________
"jerrykulan is geting small"

Kommentarer
Postat av: Hanna

själv så fylldes kalaskulan på igår, haha rätt kraftigt =D men jag e glad för det men jag har iaf dubbelt kvar mot dej,,, grrrr skärpning mej =D

2008-07-13 @ 17:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0