hej 60 klubben =)

Japp, då var det dax... imorgon går startskottet för årets troligen mest spännande tävling! Det är Hanna Karolina Konttori VS. Jessica Elsa Stina Hansson.



  • Ja, nu är det slut på slaffsandet. Inge mer kladdkaka (som jag för övrigt bakade åt min älskling igår....

    nej... nu blir det diet... för HEEEELVETE häller att jag tänker förlora (är en sånn jävla tävlingsmänniska).
    Jag kan ju också passa på att påpeka (för er som vill hitta något negativt i allt) att både jag och Hanna är ganska väl utbildade i hälsa, kost och näring... så vi kommer följa väl beprövade och godkända metoder för att gå ner i vikt... detta är ingen hetstävling mot anorexia!!

    För att motivera oss själv lite extra tänkte jag pressentera er för min andra hälft. Förr i tiden klassades vi som schitzofrena..men vi mår bra nu... så... utan att hålla er på tråden för länge... här är.... JERRY KULAN:



    Jerry-kulan är snäll, mjuk men inte så social. Talar endast när det handlar om något negativt. Jerrykulan hamnar ofta i skymundan, men är inte speciellt blyg för det. Jerrykulans mål är att bli rutig...

    Ja, så här ligger alltså läget för oss idag:
  • Vikt: 69,4
  • bröstmått: 89 cm
  • midja 76 cm
  • jerrykulans omkrets 88 cm
  • stuss: 104 cm
  • lår: 62 cm
  • överarm: 30 cm

Så, för att vinna tävlingen så är det alltså 5 kg som ska BORT!
dvs... när vågen står på 64,4 är vinsten MIN!

Något jag tycker är extra kul, är att ALLA knep är tillåtna... jag kan med andra ord skicka hem 20 chokladkakor till Hanna, det är helt okej! mooohahaha... det ska bli sååå kul.. oj, va jag sma smida planer! =)
Ni kanske har någon elak-masterplan som ni kan tipsa mej om?

Ja, nu är det dax! Hjälp mej! Hejja på MEJ!
______________________
jerrykulan for presedent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0