Random!

Har inget att göra, så jag tänkte slänga upp lite bilder som jag ska rota på i mina många mappar, genom att blunda och klicka lite... så here we go...


blev mapp 15, mapp 15, bild 15... Min älskade Corein, 10 veckor gammal!

så, nu går jag ner och tar 14...

My, från nått Expo! Tror det är i Finland??

13...

Odden redo att börja sminka modeller till modevisning i Lund 2007. =)

12...

En modell som jag sminkade till höstmässan (urk!) i Katrineholm 2006.

11...

Mamma, i flyget påväg till Egypten och Sharm el Shaik 2005.

10...

Fiskedamm i Läppe, midsommar 2004. Nisse-Bror, Pappa & Mamma!

9...

Puppe, väldigt sugen på ben!

8...

Hanna & Richard (höhö!) i Söderköping redo att käka glass.. nått år...hmm?

7...

Fotosession med Modin, med extremt ful sminkning gjord av mej ;-)

6...

Liten Kotten!!

5...

Kiss Alive 35... 2008! That was niiiiiiice,,,,

4....

Tini & Pörnie lagom trötta si sådär 4 på morgonen innan vi ska till Birmingham.

3...

Modin innan EFNY-show 2006.

2...

Annas X Ted lagar mat hemma hos mej o Peter på Vasavägen 2005.

1...

Påväg till Ethnies (eler hur det stavas) Open och Betongparken för att fira Nisse-bror som fyllde 12 eller nått. 2003.

Ja, gott folk det var mina bilder för den här gången... återkommer med flera... och om någon har invänding mot någon av dom otroligt fina bilderna så är det bara att säga till så tar jag kanske bort den... höhö...

____________________________
dreamer

Kommentarer
Postat av: Sara

ha så kul, mer sånt!!! Jag klara mej som tur var ;o)

Synd att inte jag kunde ändra på din tråkighet men snart sååå får vi till de!!!

2009-05-26 @ 21:20:02
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: petta

Så många bilder o inte en enda på mej....snyft

2009-05-27 @ 17:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0