Kreativt tänkande

Det är vad jag behöver ägna mej åt lite då och då... för att hålla mej stimulerad.
Men nu har det dröjt något jävligt länge sen jag fick känna mej kreativ... eller göra någonting spec. med sminket över huvetaget.. så...

Imorgon är jag LEDIG!!! så då tänkte jag försöka hitta någon som kan ställa upp som modell.... vill både göra smink och hår... extremt! I lööööööv.

Så är du också ledig imorgon.... så kanske du kan slå mej en signal... så drar vi ut o plåtar en spontan session i modell hi-fashion-galliano-stuk!

Until next time.... Ciao!!


Kommentarer
Postat av: hanna

u know where to find me iaf =D

2009-04-09 @ 21:06:23
Postat av: Angelica

Kul att se en uppdatering! :) Är bra sugen med en extrem sminkning, men jobbar ju! :/ Får bli en annan gång tycker jag! Puss kram / Angelia

2009-04-09 @ 22:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0