Halloween 2008

Då var det fest....
Hade väldigt trevligt och hade nästan alla mina bästa vänner på plats!!

Passar på att slänga ut lite pics....

och tack mina BÄSTA för en toppen kväll... Sara, Pernilla, Hanna, Petta, Joche, Chrille, Anna, Tobbe, Dennis.... you guys are the SHHHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT! a.k.a the best!



Robban, Odden & Moi!



Pörnie & Bago



min sambo Peter, Moi och bror Chrille! (visst är vi lika?)



Tobbe & Petta (huuur bra är inte tobbe som jokern?)



Tobbe & Dennis (mina nästan-bröder)



Pörnie, Hanna, Moi & Sara (mina bästa tjejer!)




the Fantastic Four !!!!!!!!!!!



Pörnie & Emil



Bago, Moi & Pörnie!



Anna a.k.a the Grudge

Det var allt för oss 2008...kom tillbaka igen 2009!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0