Första pris till mej!!

För att jag är så himla duktig på att blogga..
och totalt ointresserad av att lyssna på när folk kommenterar att jag skriver för sällan.
Min blogg, min stil.. min tid...
Jag tycker personligen att jag skriver alldeles lagom ofta och om väldigt lagom intressanta saker...
Är inte direkt ute efter att försörja mej på bloggande...

Ja, just nu sitter jag och dricker lite Loka (Hallon med Grape) Gott gottigott gott... Så där ja!

Nu var vi klara med det djupa i mitt liv....

Å.. vet ni vad jag har gjort idag...

Jobbat...
Nej... först vaknade jag på morgonen... 7.40 exakt.. för att min klocka.. nej..MOBIL ringde då... ja!

Sen blev det Snooze till 7.49...Mmm.. sen blev det snooze till 7.58.. sen blev det snooze till 8.00! (Ja, för er alla matte genier.. jag har 2 alarm som går i gång på morgonen... inte för att jag behöver det..utan för att jag VILL ha det)... Sen blev det snooze till 8.07... då stängde jag av alarmet och gick UPP!

Gick ut i köket o satte på Kaffe (som jag gör varje morgon)... Sen gick jag på toa... och Kissade! sen ringde alarmet på mobilen igen.. 8.09... satt på snooze!

Sminkade mej... gick till köket o gjorde mackor o hälde upp Kaffe!

Sen gick jag in i vardagsrummet... där tände jag 3 värme ljus och kollade på teve... var inget att se... men 8.50 börjar top model.... har redan sett den säsongen.. men det är kul iaf!
Man upptäcker var många make up artister får "sina" idéer ifrån... eee...

9.00 har jag ett nytt alarm som ringer på mobilen... dax att gå till jobbet! Men det gör jag inte... för jag är en tids-opptimist så jag sitter kvar framför teven till 9.20...

PANIK.... ska öppna på jobbet 9.30!!! Gaaaahhh...
Släcka ljusen...
Kissa igen...
Borsta tänderna...
Puss puss... hejdå Peter... (*Peter: "godmorgon älskling..." Jessica: "Nej, Peter.. hinner inte nu... vart är din bilnyckel? Hanna har mina nycklar")
På med skor o jacka...
Lämnar mobilen hemma... batteriet är nästan dött!

Hinner till jobbet...

Ja, fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan va intressant att veta va! Det är bara så det tåras i ögonen på er när jag inte skriver exakt vad som hänt mej vaaaaarje dag... Och det där vara bara 1½ timme typ av min dag.. eller nja... 1 timme och 50 min!

Nån sm vill att jag ska fortsätta? Eller är det bättre med my way? Att jag skriver när det finns något VÄTTIGT att skriva om?

Nån som känner för att svara på det?

PUSS på er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

ps du glömde skriva att du sms mej och att du säkert har glömmt bort att dricka massa vatten å hållit dej ca 2 timmar för länge innan du kom på att du BORDE (ditt favvo ord?!=) ) ha gått på toa! å just dte du har säkert hunnit hitta minst 2 par skor till osm du bara måste köpa till mig?=D love u =)=)=)pusspuss

2008-11-05 @ 21:33:45
URL: http://hannak.blogg.se/
Postat av: Sara

Token som skriver i boken.

Ironi på högsta nivå Jessie men du fan bra på´t!

2008-11-09 @ 12:01:50
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack Jessie ;op

åhh menar ni det fortfarande..haha jag trodde de va en fylle grej... x) HA HA! jag jobbar som en gnu den här veckan men kanske på fredag? va gör du då?

Hörde att du å petta drar med till finland nu! Kul!

Pyss

2008-11-11 @ 21:07:04
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej! Vilken fin blogg du har! Diggar din header stenhårt :D

Spana gärna in min blogg!

Förresten om du vill ha gratis presentkort - klicka då på den här länken www.gratismode.se/?c=1245. Det funkar verkligen!

Ha en bra dag!

Kram Kram

2008-11-14 @ 16:34:46
URL: http://accessoar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0