Mystique

Ja, nu har jag hunnit med en ny session tillsammans med mina bästa Joche & Sara. Jag trodde att dagen skulle börja som vanligt... med att vi säger en tid (11 i detta fall) och Sara ramlar in 15 min efter satt tid... och joche si sådär... 1½ timme efter *hehe*

Men... denna dag så kom Sara 15 min tidigare istället... dra mej baklänges... jag höll på att svimma. Men det tog vi så klart igen genom att fika en halvtimme innan vi satt igång. Och när joche trillade in vid 12... så hade vi inte äns börjat med sminket, utan var bara igång med att klippa lite tyg *hehe*..så det kan gå...

Som vanligt så hade vi himla trevligt, och J & S stog ut med att jag sminkade i säkert närmare 3 timmar (Sara kan inte sitta still häller.. så det är inte bara mitt fel ;-) )... Ja, sen (som vanligt) så hade vi ingen koll på loction... Så ja... det fick blev som det blev.... :-P

Här kommer iaf resultatet... Team Bonde presenterar stolt.....MYSTIQUE:


    

Kommentarer
Postat av: Bago

Vadå för sent, jag är punktlig som tåget! ;)

2008-05-15 @ 22:43:46
URL: http://www.bago.se
Postat av: Anonym

Du är bäst, jag beundrar dig!

2008-05-16 @ 23:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0