Fina Hanna + tatoooooos

Hittade lite gamla bilder som jag o Hanna hade tagit i vintras, en dag när vi inte hade nått o göra. Så jag satt mej o pillade lite med den och här är resultatet; (ha i åtanke att jag inte är nått proffs på PS direkt ;) )

image64

Nu när det börjar bli sommar igen.. så tänkte vi att vi skulle göra våran "traditionsenliga" vår-make up också... får se vad det blir av det iår. Jag testade att kladda lite tatueringar på Hanna iaf... lite blommor. Har även hunnit med att kladda på Anna och Kotten.... enjoy!

     
finska lejonet på kotten, lotusblomma på anna, massa blommor och ett "flyg" på hanna.

I'm the MASTER of eyeliner-tatoos ; )

Kommentarer
Postat av: ELLEN

Hello Jessie! Klart jag är sugen på fotojobb, det är jag alltid :) Men som sagt, vi kan snacka om det på lördag!

Puss!

2008-05-21 @ 11:41:25
URL: http://metrobloggen.se/milady
Postat av: Hanna

å jagg illade mina tatoos speciellt flyget, men nu får vi ta oss tid att fixa hela grjen=D ska hitta nått fint till dej i frankrike! pussar

2008-05-21 @ 14:25:15
URL: http://hannk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0