the Rasmus!



Jupe, på onsdag drar jag upp till Cissi i Sthlm! Ska bli så grymt kul att få träffas o snacka lite skit!
Blir nog inte att öla, eller vara uppe så länge... för vi ska upp piss tidigt dagen efter. Ska spendera dagen..kvällen och troligen större delen av natten med grabbarna på bilden här över.
Ska bli riktigt kul, dom ska tydligen vara ett toppen gäng... och jag gillar ju deras musik också, så det är ju ett plus =)

Jag ska försöka få med mej nån kamera... kommer väl troligen inte gå..
så jag får väl knäppa av några mobil-bilder som jag kan visa för er sen!
__________________________________
"jessie is going ....in (to) the shadows..."

Kommentarer
Postat av: Sara

Ta me mig för fan!!!

2008-06-30 @ 00:25:34
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Hanna

afn så kul=D!! hojta om ni vill ha tolk ; )

2008-06-30 @ 06:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0