Smink Visning!

Jag har på efterfrågan tänkt ha en sminkvisning, där jag kommer visa hur man på ett enkelt sätt lägger en professionell fest make up. Samt hjälpa till med att välja ut färger och produkter till just dig.

Jag kommer under kvällen lägga en make up, samtidigt som jag steg för steg berättar vad jag gör och vad man bör tänka på... plus lite tips och trix. Det kommer även kvällen till ära finnas lager-produkter att köra till inköpspris, där är det först till kvarn som gäller. Men det kommer såklart även gå att beställa produkter, från dom märkena som jag har i min sminkvästa =)

  
(exempel på fest-make up)

Dag: Söndagen den 29'e juni
Tid: 18.00
Plats: Föreningslokalen vid Fortunagatan 5 (ingång mot parkeringen, Fågelgatan) i Katrineholm
Pris: 50:- inträde (kan senare användas som rabattkupong vid kör av lager-produkter)


Biljetterna måste förbokas, då jag vill veta hur många som kommer!
Kan göras här med en kommentar eller genom att ringa/sms'a mej på; 0708 - 666 865 !
None

Med hopp om en mysik kväll i skönhetens tecken // Jessica                                         

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jessica!

Jag vill gärna komma på din visning.

Mvh

Petra Vasseur



petra[email protected]

2008-06-26 @ 12:52:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0