Wild frontier

Här kommer dom först bilderna från mej, joche & hanna! Vad tycks?







Snart kommer Sara hit också.. skulle vart här för 10 min sen.. *höhö*..men försov sig.. Men å andra sidan så hade jag inte räknat med att varken Sara eller Joche kommer i tid... för det gör dom ALDRIG ;-) men jag är glad för det.. det ger mej mer tid att ägna mej åt min favorit hobby... dricka kaffe!
Nej.. ska väl plocka upp allt smink nu också... och göra lite frulle till Sara så småingom tänkte jag...
Fan va kul vi kommer ha idag..älskar vårt tema... love love love...
_______________________________________
"rofl rofl rofl... jessie rolls on floor laughing"

Kommentarer
Postat av: Madelene

wow! helt underbara! =O

2008-08-05 @ 16:00:13
URL: http://mjukvarelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0