Tiden går... magen försvinner...

Ja, nu har vi vart på't igen... team bonde... sista vi lekte blev det 2 sessioner till.. vara av den andra var halt oplanerad och blöööööt... snacka skyfall! haha... Den första eller... nja, snarare den 3e av våra senaste sessioner kan ni se här ovan... föresten, ser ni några rullande bilder där? Har observerat att på visa datorer (mina pärons) så syns bara headern... och om det bara är på min dator som dom rullande bilderna syns, så kan jag ju lite gärna skita i att lägga in nya där.... så tell me! Ser du dom rullande bilderna???

Ska hem till Joche idag för att välja ut resterande bilder... fy fan så svårt det kommer bli... Vi har fått till riktigta toppen kort, så det blir svårt av den anldningen.. att bara välja typ 3 stycken... men iförsej så är väl det ett kärt problem! :P

Joche-poche har gått o smittat mej med sin jävla hosta också *moooooorr* jag hatar't! Vaknar upp nu tre mornar i rad och kan knapt svälja.. sen börjar hostandet..och får hela munnen full av slem... yuuummiii lixom... *höhö*

Annars?

Ja, idag så har jag lyckats nå mitt vikt mål, som vi satt upp i "Hej 60 klubben".... jag väger idag stolt 64,4 kg! Enda problemet nu, är ju att jag måste väga det på söndag kväll också.. för att t hem tävlingen. Man väger ju med största säkerhet mer på kvällen.. så det är bara att fortsätta gå ner.. så jag kan vara säker på att vinna nu! Annars blir det en vecka till innan man kan kalla sej bäst ;-) ... skulle vara groooovt jävla irreterande att missa målet med 1 hg !! fy faan, det får inte hända....



Ja, som ni ser så har det inte varit någon jämn viktnedgång direkt..  men så ser det ju ut. Man gå inte bara ner i vikt, även om man är duktig... men går upp och stor stilla. Jävla irreterande ibland... men då är det viktigt att ha måttbandet till hands... för då blir humöret kanon igen!! Så här har mina mått ändras.. på en månads tid:

Vikt: -5 kg
Bröst: -4 cm
Midja: -6 cm
Mage: -4,5 cm
Stuss: -5 cm
Lår: -4 cm

Now..how about that?

Kan ju säga att jag är jävligt nöjd med mej själv.. mår jävligt bra (minus halsen då)! Har köpt nya tränings kläder också, skit kul.. gör att man blir ännu mer motiverad!

Men tro inte att jag tänker nöja mej med den här viktnedgången på 5 kg... oooo nej! Jag ska när jag har vunnit, dra igång en ny tävling på 5 kg!!! Någon som känner för att delta?
________________________________________________
"jerry is feeling gooooooooood"

Kommentarer
Postat av: emelie talvis

jag ser inga rullande bilder :P

2008-07-24 @ 19:00:07
URL: http://etalvis.blogg.se.
Postat av: hanna

jag ser dom rullande bilderna=D

2008-07-24 @ 22:05:48
Postat av: F R i D A

Jag sitter i Explorer just nu och ser bara din header. =)

2008-08-03 @ 13:08:05
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0