Ny session!

Igår var Hanna o hälsade på mej och Joche... vi hade en väldigt trevlig och produktiv dag! Vi han med hela 3 sessioner med olika tema, styling och make!! Ska bli grymt kul att få se bilderna...längtar =)

Annars så jobbar jag på med min vikt... nu är jag äntligen ner i samma vikt som jag hade innan vi åkte till Grönalund... fyyyyyyy faaaan, hela 5 dagar har det tagit mej att återfå vikten.. och allt för att man är så dum o stoppar i sej godis o skit! *blä för det*

Ikväll blir det ferre, ska till Frida som fyller år...snart iaf.. men hon ska ha fest idag!! GRATTIS på Frida *hurra hurra* Vilket påminner mej.. jag måste fan slå in hennes presenter... *doh* alltid så sent ute. Sen måste jag duscha o göra mej fin... känner mej lite flotttig just nu ;-)

Imorrn blir det lek med kära team bonde!! *yej* ska bli väldigt skoj.. var ett bra tag sen vi gjorde nått nu känns de som!! Kan passa på att slänga in en bild jag gjorde om från min och Saras senaste session... hehe... jag tycker det är kul att leka i PS =)


___________________________________________
"jessie over and out...roger?"

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till ikväll och ha det sååå kul! Vi syns i morgon som sagt jag läääängtar som bare den!

2008-07-19 @ 13:58:08
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0