Grönalund

Yes, nu har vi haft "semester". Det blev en heldag med PollenGang i Sthlm... först på Grönan. Till min stora förtjusning =)
Vi köpte åkband hela gänget... och för att lite grovt sammanfatt hur vi är ... så...

Peter vill åka allt utom det som är för högt...
Richard vill åka allt utom det som snurrar för mycket...
Hanna vill inte åka nånting...
Jessica vill åka ALLT!

Ja... väldigt grovt draget så var det så iaf... även om Hanna åkte nästan allt iaf... ;-P... Blev väldigt imponerad när hon hängde på mej och Richard upp i Katapulten! Vi försökte även få med Peter upp.. men nej, han ville INTE!.. och kom igen.. försök tvinga 2 meter karl att göra något...

Sen försökte jag och Peter tvinga med Hanna & Richard på Extreme... det gick näääästan, men dom vände i kön. Vilken miss det var då.. för det är fan lätt en av Grönans roligaste.. weeeeeiiii....



Mycket berg&dalbanor blev det iaf.... roligt så... älskar fart och G-krafter =) Vi passade på att köpa ett väldigt vackert kort på oss i Vilda musen ;-) Tog en bild på kortet med min mobilkamera..blev sådär... men det syns ju iaf att det är vi!



Sen så vann jag en gitarr också.... en väldigt liten en dock :-P...när jag försökte vinna en el-gitarr! Aja.. nått fick jag iaf =)



Runt 19 snåret så var vädret lite mulet och vi kände oss klara på Grönan, så vi började traska iväg mot bilen.. och precis när vi klev in.. så bröt värsta ovädret löst. Fy fan vilken tur vi hade.. gick verkligen i rätt tid!! Sen bar det av till HeronCity för kvällsmat och Bio... kollade på Jiddra inte med Zohan. Ska ta o göra en lite resension på den sen tänkte jag.

Överlag en väldigt trevlig och lyckad dag! Som vanligt med Pollen!!
Ja, och bäst.. (och om möjligen mest irreterande för Hanna och Peter) var när jag och Richard i bilen på vägen hem började sjunga "En elefant balanserade"... Vi kom till 21 elefanter... nästa gång blir det bättre *höhö* Peter=Grinig då!

______________________________________________________
"..på en liten liten spindel tråååÅÅÅd...."

Kommentarer
Postat av: Hanna

jo hanna vill åka men bara en gång sen blir hon sjuk=D fast jag är ju rädd också..=D ps jag somnade efter 6 elefanter eller nått.. lucky me =D

2008-07-16 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0