BTS!

Här kommer massvis med behind the scens bilder från min, joche, saras och peters dag! Vi hade toppen kul..och tror bilderna kommer bli sååå jävla bra! ;-) Men en låååång dag blev det..utan mat *fy på oss*... inte bra för min diet det inte! men men... jag jobbar på! Ska uppdatera lite om det senare... enjoy the pics...

    

joche satt i granen... skulle fotta sara...
   


    

men kuuul... så trött jag bliiir...

Joachim Bago; -"men jävla sladdar, jag blir galen... hur har det kunna bli såhär?? Sara? Jess?.. Va? hur blev det såhär? jag har inte tålamod för det här.. har ni tålamod? det här är inte kul!!" Sara & Jessica; - "JO, det är jätte kul!!"
______________________________________
"klart/slut från team-bonde..bilder kommer så småning om"

Kommentarer
Postat av: Sara

Ma ha ha kuliis lägg upp filmen ossåååå

2008-07-21 @ 00:00:19
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Men förlåt dååå, ska aldrig dammsuga nått mer

2008-07-23 @ 17:54:20
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Bago

Muttrar o fnyser ;)

2008-07-23 @ 22:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0