1'a Juli

Då fyllde lilla jag 23 år. Jag, Mamma, Puppe och Peter åkte till Söderköping för en jätte mysig dag =)

Började med att fika på ett helt underbart Café som låg ca 3 km från Sörping...  "Café Jägmästargården" !
Lisbeth som är en av ägarna, var till och med så gullig att hon fixade en Sallad åt mej, trotts at det inte fans på menyn... var sååååå himla gott!! Räksallad...med var jag tror var egenodlad sallad till... *yum yum*

    



Sen var vi så klart tvungna att åka till Smultronstället och smälla i oss "lilla" glassen... *hihi* Skiiiit bra för min diet... och tror ni min mage tackade mej efteråt eller??..öö...NOT!.... fy fan vilken magknip jag fick :P Men det var lätt värt!!

    
Gulligast på Smulltronstället är nog att alla hundar som följer med får "hundglass" gratis... *naaw*
_________________________________
"kärlek till min familj"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0