Kiss meee....

Weeeeiiii!! Har just bokat konsert biljetter till KISS!! den 30 maj på Stadion i Sthlm!
Sååå jävla glad just nu! Jag, Petta, Sudden och Julia ska rocka järnet!!! Psyco Circus!

Så klockrent att dom kommer till Sverige nu... för gissa vilka jag fick grabbarna att vara på Halloween? just det.... och i år ska vi göra det ännu bättre.. med kläder o allt!! Vart lite sista minuten grej förra året...
Nej... jag kan säga det redan nu! Fest hos mej o Petta på Halloween! Alla är välkomna...men... man måste vara utklädd!! Och utklädd ser inte jag som att man bara sätter på sej lite röda kläder o några djävuls-horn.... Ohhh hell no! Nu ska det vara ordentligt!!
image26image27
Visst är dom ganska lika... modell - halloween 2007.
Kiss... staring:
 Peter Andersson a.k.a Paul Stanley,
 Richard Karlström
a.k.a Peter Criss, Christian Hansson a.k.a Ace Frehley och
 Patrik Sundin a.k.a Gene Simmons

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeaaaahhhh!! Vi ska se Kiss LIVE!!!!!!!!

image28
Och såhär ska man se ut om man är ett äkta fan! då slåss man för sina idolen.... ;-)
(hanna och jag... kiss-groupies...halloween -07)

KISS KISS!

Kommentarer
Postat av: sara

Ja det är sjuuukt likt! Bra retusch jessi ;op Yeheeejj maskerad fest fan va kul...det borde man ha oftare en 1 gång per år!

2008-02-22 @ 12:09:14
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se
Postat av: hanna

fan så kul för er att ni fick biljetter! synd att vi inte kunde följa med men just nu läggs alla kronor på huset du skulle svimma om du visste allt vi ska göra nu =) haha

2008-02-22 @ 15:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0