Bil Besiktning avklarad!

Ja, gott folk... nu, just idag är faktiskt Jessica peppad att skriva lite blogg. För det jag just har upplevt måste nog fan gå till historien *hehehe*

Jag och Peter har just kommit hem från bilbesiktingen med våran Audi-80...

Morgonen började med att Peter åkte iväg o skulle tanka bilen, varpå jag får ett samtal 10 min senare:
-"Nu har bil-fan dött igen". Jag tänkte oooohhshit, med tanke på att bilen skulle vara på besiktingen kl. 10 och nu var uret redan 9.40... och bilen står död på macken. *yippi*

Hur som hällst så lyckas karln få igång bilen.. och vi kan infinna oss på besiktningen kl. 9.57 =)
Går o får våran fina kö-lapp... och sätter oss i bilen och vänta på våran tur.

Dröjjer 10 min... sen öppnas portarna och det är våran tur att köra in! Och då... just då, mina kära vänner... vill inte BIL-HELVETET starta igen... hehehe, vad kan man göra? Både jag och Peter satt bara och asgarvade... (och det gjorde väl typ alla gubbarna på besiktiningen också iförsej)... Så där stog vi... 10 meter från luckan vi skulle köra in igenom... och tillslut efter 2 lååååånga minuter... lyckades Peter få bilen att starta igen.


Och här kommer det bästa av allt, gott folk!....

BILEN GICK IGENOM BESIKTINGEN!! utan anmärkningar...


Ja, hehe.. det här gjorde min dag. Ibland ska man ha tur... Nu är Jessica glad. Och peppad att fortsätta packa ihop lägenheter.... idag blir det smink-packning *ZzzzzzzZzzz*...


 

image20 

Ja, tänkte passa på att lägga in en bild på våran förra bil.. (som jag lyckades få att pajja på motorvägen..stolt!)... Här är jag och bilen... på Arlanda mitt i natten... när jag och Odden hade kommit hem från ett jobb i Finland. Tro fan att det var kul att hitta bilen på långtidsparkeringen... när alla bilar såg lika dana ut :P

That's all for today folks!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh shit jag skrattar fortfarande.. Bil fan!
Jessi du har fått en utmaning...http://sarakjellqvist.blogg.se/1203506720_badrums_skpet.html

Kram kram

2008-02-20 @ 12:40:17
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se
Postat av: Sara

Jävlar va snygg desing du fixat till nu...kul!!!!

2008-02-20 @ 12:41:40
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se
Postat av: Hanna

fattar inte att den gick igenom den är ju pajj å skrot! =D herregud men grattis iaf=D

2008-02-20 @ 19:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0