Viktminskning

Yes, för än gångs skull... så går det riktigt bra för mej att gå ner i vikt. Har som så många andra försökt massvis med gånger.. men samma resultat..man går ner några kilon... tappar motivation och går upp dom igen... och gärna då något extra kilo också :-P
Men den här gången så håller min motivation i sej... framme vid 1½ månad nu. Och resultaten uteblir inte häller =) Känns såå jävla skönt när folk verkligen ser på en att man har kämpat för att gå ner i vikt. *hoppar o skuttar* Och än är jag långt från klar... har satt mitt mål till att vara klar med nergången typ i december. (antar att jag bara får kämpa med att HÅLLA vikten, när det dras igång med smink turné i Skandinavien, med massa lyx)...så september och slutet av augusti kommer jag nog inte gå ner så mycket =) men det gör inget...

Så här ser det ut idag... It's been a bumpy ride...


Vikt: -6,3 kg
Bröst: -5 cm
Midja: -6,5 cm
Mage: -7 cm
Stuss: -6,5 cm
Lår: -5 cm

JA! jag är stolt över mej själv!
mindra kul är att jag snart inte kan ha några av mina favorit plagg.. dom sitter lite löst om man säger så... ;-)

___________________________________________________
"one step at the time.."

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dags att uppdatera lite snart va öööööööööööö. :)

2008-08-05 @ 23:29:45
Postat av: F R i D A

Jag tycker du är grymt duktig!!! =)

2008-08-20 @ 16:36:19
URL: http://lillafridas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0