Första veckan avklarad

Ja, nu har det gått en vecka med Dieten. Målet är ju (som jag tidigare sakt) att för mej nå 64.4 kg. Då har jag vunnit.

Min vikt var 69.4 förra söndagen kl. 18.00... nu mitt herrskap är den... 68,2 kg kl. 18.00 idag!
Imorrse vägde jag dock 67.7... och var innan dess nere på 67,4! Men jag har slarvat lite i helgen. Vart några öl igår och lite bakfylle käk idag!

Nej, imorgon så ska jag träna skiten ur mej, för att jag har varit så "olydig" idag! *fyyyyy jessie... slå sej själv på handen*

_________________________________________
"jerry-kulan har minskat omkretts med 3 cm"

Kommentarer
Postat av: Sara

duktig såååå

2008-06-30 @ 00:26:13
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0