Utmaning

Gaaahh... Sara, jag hatar sånt här skit!...*doh*... nejdå.. inte hatara... jag uttrycker bara en stark känska av misstycke mot det. Nej... eller..nja... okej då!

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din .
-Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag?
♦ 
Tvätta mellan 12 och 17..kul!
♦ Tvätta mej själv *luktar bajs*
♦ Jobba på att få mina vänner upp ur det svartahålet...
♦ Diska..gaaah..monsterdisk AB
♦ Dra till sysyemet när min Petta kommer hem 16.

Vad gjorde du för 10 år sedan?
♦ ja... då var jag väl ganska sugen på att fira min 13års dag om 4 dagar och jävligt glad över att få bli tonåring!

Ställen du bott på?
♦ Söder... Vasavägen..i Katrineholm
♦ Norr... Skolgatan... i Katrineholm
♦ Öster... Fortunagatan... i Katrineholm

Fyra saker du skulle göra om du var biljonär?
"Köpa in kläder till en helt ny garderob eller två" (för att citera Sara)
♦ Utbilda mej till nagel-kalle... hud-kalle... hår-kalle..osv
♦ Dra med min kära Peter, Familj och närmsta vännerna på jordens semester!
♦ Köpa presenter till mina kära!! jag ÄLSKAR att ge bort saker....

Personer du vill veta mer om
Peter
Odden
Hanna (ja..jag vet att Sara redan utmanat dej)
Frida (ja..jag vet att Sara redan utmanat dej)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0