Öland

Jag satt o bläddrade igenom lite bilder på datorn, har för några dagar sen hällt över all musik o bilder till en extern hårddisk *skönt* Så nu går datorn lite bättre igen...
Ja, iaf tillbaka till det jag skulle komma till.. när jag rotade bland bilderna så fann jag lite kul bilder från min, Hannas, Richards, Grahns och Kottens Ölands-semester för två år sen! Bilderna är så himla bra.. jag tycker verkligen dom är kanon! *hehehe* Så jag kunde inte låta bli att lägga upp som här...

Ser det inte häääääääääärligt ut?....


eee...bilen.. FYYYYY!
jäääävla bil helvete *suck*

weeeiii... glada folk i bilen, på bergningsbilen
glad Hanna på Ölandsbron.. i HYRBILEN!!

Ja, gott folk! Moralen i den här historian är att alltid hålla stämningen upp! Oavsätt vad som händer... och hur många timmar man än blir sittande utan nånting i Oskarshamn! ;-) I goa vänners lag..kan ingenting gå fel... hur mycket som än gör det! Toppen semester!

Kommentarer
Postat av: sara

ma ha ha ha det här va kul å se..

2008-06-27 @ 11:28:49
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0