Morrn morrn!

Här sittar man nu i sin morgonrock med kaffe koppen i handen och försöker klura ut exakt vad som igentligen behöver göras idag... =)
Ska ta o städa lite hemma iaf, det behövs alltid!

Imorrn blir jag äldre också.. ska bli spännande *eller inte*... blir iaf inget firande.. bara jag o mamma och Puppen som ska iväg til Söderköping o traska runt lite. Släckt o vänner som förväntar sej tårta för komma i helgen... på lördag för att vara exakt! Det blir knäckemacks-tårta! höhö...

Funderar på om jag skulle dra igång nån tävling här på bloggen... har ju så sjukt mycket (nytt!) smink hemma. Funderar på att ge bort något till den som kan via upp snyggaste "mascara-facet".. Har funderat lite kring det, till o med jag, som är utbildad make up artist.. envisas med att på något vänster göra nån konstig min när jag lägger mascara! För det mesta brukar jag stå o gapa.... why? jag fattar nte vad som är poängen.... Nån som kan förklara??

Tyckte iaf att det skulle vara en ganska kul tävling.... eller?
Jag får fundera på saken...
__________________________________
"tänk tänk..."

Kommentarer
Postat av: hanna

sicken tur att firandet inte är förrän till helgen då slipper jag ångest å panik köpa nått idag =D då hinner jag ju tom klura lite=D hoppas du får dte great hos cicci på onsdag! hmf..då ses vi inte förrän till typ fredag när vi jobbar ihop, inge sminklek än =( puss på dej å grattis i förskott =D

2008-06-30 @ 12:34:30
Postat av: Sara

JAAAA jag vill tävla!

2008-07-19 @ 14:00:36
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0