Midsommar

Ja, igår det det midsommarafton...

Jag tycker inte om högtidsdagar... usch, inte nån av dom! Träligt bara.. men har förväntningar på att det ska bli någon speciellt av dom... men det blir det ALDRIG. Blä....

Ja, igår han jag iaf med att göra en liten tatuering på Sandra.. sånt tycker jag är kul =)



Nä, nu ska jag fotsätta vara bakfull, troligen palla mej iväg o köra godis (om jag orkar) och sen kolla på "the Spiderwick chronicles"...
______________________________________
efter regn kommer glashus och päron

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kul att du va med...

den blev så jävla snygg, funderar på om man ska göra den på armen eller på benet =) puss

2008-06-21 @ 12:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0