Midsommar bilder med Hanna!

Yes, äntligen vart min dag med Hanna av... lika skönt som alltid att bara va med henne! Vi lyckades dess utom få till några bilder som jag blevriktigt nöjd med. Dom blev lite sommar-mysiga lixom. Så jag slängde upp 5 nya bilder på mb... tror folk snart kommer bli lite smått störda på mina amatör sessioner.. men jag gillar't ;-)

Och Hanna är så vacker så man bara kan dö...
är helt otroligt att hon inte förstår det själv!! Titta på dej själv, människa!!

Gjorde om en bild till... bara för din skull.. och för att folk ska förstå att du är en av dom få människorna som inte bara är vacker på utsidan..utan på insidan också.
Vad som har hänt dej på senaste tiden är oförstårligt och så djupt sorgligt så det finns inte. Du är en underbar människa.. en riktig ängel. Och dessutom min bästa vän...



"Jag tror Hanna är en ängel..."

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag börjar nästan tro att du inte tycker om mig, när du sminkar alla andra men inte mig :P :D

2008-06-18 @ 08:01:41
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Sara

Hanna är bedårande vacker!!!!

2008-06-18 @ 11:26:31
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Hanna

nu fick du mej att börja gråta! jag älskar dej min allra käraste vän!

2008-06-18 @ 12:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0