Mera sugen..

Ja, det ger sej fan inte. Jag måste få utlopp för min kreativitet nån stanns. Hanna! dra med dej kameran o kom hit.... NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!

Jag har gjort ett par lösögonfransar också... osb! gjort! som jag ska använda till en make med svarta "kladdiga" sotiga ögon.. o rosa läppar..(jätte glossiga) och sen 1000 strass stenar i pannan! Jej.. har värsta visionen...

Nä, nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe & kolla på när sambon ligger o lirar Super Mario 3 på Nintendo 8bit .... asså.. vet ni hur kul det är eller? Knäcker PS# & Wii så jävla hårt... hehe

Bjuder på några favo bilder från senast e gångerna jag behövde få ut lite kreativitet o Hanna har ju blivit mitt offer ganska ofta ;-)

None  

Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0