Markis

Yes, idag så ska vi få en markis på våran balkong =) Ska bli toppen mysigt.
Peter träffade våran handy-man Roland när han var ute på morgon-kiss med Puppen... o kommer upp och säger till mej att vi ska få markis NU! Varpå jag (lite förvirrad) börjar fråga "nu?" på alla dom sätten jag kan...nu?,pronto?, asap?, på en gång?, NUUU??.... Ja, det var alltså nu han menade!
Så jag for upp o bäddade sängen.. och försökte panikstäda på 2 minuter *hehe*

Nu är han iaf här, efter en ganska jobbig uttskällning av Puppe (ful hund!!)...

   
utsikt från våran "balle" nu, roland & peter, puppe vill vara med, puppe får inte vara med!

Mer bilder kommer sen när den har kommit upp... yej, jag är så glad!

Mer Kaffe till Folket?

Kommentarer
Postat av: sara

Grattis till markiserna dårååå... Kaffe vare här...ja tack!

2008-06-16 @ 13:01:39
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0