Kreativiteten sprudlar...

Ja, idag har jag slutat på jobbet som jag har haft i 3 veckor.. ett riktigt skitigt jobb, äkta karl-göra. Så NU gott folk, känner jag mej mer kreativ och sminksugen än någonsin....
Har gjort 2 stycken nya smink-bilder idag...kommer bli jätteläckra sminkningar på den lyckliga personen som får dom på sej ;-) Skulle ju kunna lägga ut bilderna här.. men å andra sidan... höhöhöhö.... NOT! Så dum är inte äns jag...
Ni får se dom när dom sitter på nån modell istället!

Och nu..när jag ä så jävla sugen på att fotta... så åker "the one and only", "the man", "the legend" bort!... I två veckor.... *snyft*.. fy faaaaaan.... jävla Jocke!

Aja, nån bild ska jag väl bjussa på... Å eftersom min kreativitet inte finner några gränser idag.. o jag har snott morsan o farsans hund... så tänkte jag.... varför inte skicka hot-mail till mina föreldrar o kräva lite kulor för att släppa vovven. Jaha... sagt o gjort.. men vad behöver man ha då då? JO!! Ett "mug shot" på voffsingen...(Corein aka. Puppe Häst)...

 


Nu då?

Kommentarer
Postat av: hanna

hjärtat tycker synd om dej å jag hoppas du hittar nått som passar bättre! mitt face å mi nkamera finns ju till hands om det är nått som duger=D ont om tid dock ibland, hoppas du e piggare nu btw! pussar från HoR

2008-06-12 @ 18:07:44
Postat av: Ann

Kom till Sthlm då vetjja!

2008-06-13 @ 08:05:15
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Ann

Ja du ser, det är bara att pallra lilla rumpan till Sthlm :D

2008-06-13 @ 14:09:26
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0