Kolmården

Yes.. nu har vi vart iväg en sväng (eller ja.. hela dan typ) på Kolmården tillsammans med HoR & Mattias & Mathilda. Var väldans trevligt.

Sen har man ju hunnit med att kolla på Sverige - Spanien matchen... jag menar.. faaaaaaaaaaaaaaaaaan! kan det möjligen bli surare? 92 (*pip* pip* pip*)... #%¤=?!@§... minuten.... *gaaaahh* jag tror jag blir tokig! Tänkte supa ner mej o kolla på Grekland - Ryssland matchen! Men å andra sidan så är hunden (puppe Häst) här.. så man får väll hålla sej lite lugn :P

Har fixat lite med bilderna jag & coffe(vissa) tog på Anna! Ja menare... jag suger på PS... men å andra sidan så blir ju bilderna inte sämre av att jag donar lite med dom... Jag menar, det var ju inte så att dom var direkt bra tagna från början *hahaha* Kul hade vi iaf när vi tog dom...



 

tänkte att jag skulle lägga upp dom på mb *höhö*, bara för att... ja, jag vet inte.. för att jag känner för det helt enkelt. Ska bli spännande o se om folk blir irreterade.. eller kanske bara ignorerar. Asch.... jag har ärligt sett bilder med lång mycket sämmer kvalité där...så... wtf!

Gurka?

Kommentarer
Postat av: Ann

Jag tycker bilderna är jättesöta, sen har du väl aldrig utgett dig för att vara proffsfotograf :P



Va göru på lördag? :D

2008-06-15 @ 09:53:13
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Ann

Åh va kul att du är intresserad, jag ska kolla med Cilla också när hon kommer hem ifrån jobbet så att vi inte dubbelbokar.



Hur lång tid tar det för dig att åka hit?

2008-06-15 @ 15:03:24
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0