Godmorgon bloggen!

Nu har jag kommit hem från Angelica.. eller nja har vart hemma i 40 minuter nu faktiskt. Lilla Angelica ska ta studenten idag... så, det blev en tidig start för oss båda. 4.20 var jag hemma hos henne!
Så, ni kan ju lista ut att det blev en hel del kaffe drickande =) Vilket var jätte bra när jag sen skulle sminka... för då var jag ju pigg o glad. Men, problemet är ju typ att jag är väldigt pigg.. men inte lika glad för det nu. För tanken var ju att jag inte skulle vara vaken resten av dagen.. utan sova vidare.. som vanligt folk gör en lördags morgon. Men Oooooo nej... Här är man... vaken som en bäver!

          
Så för att sammanfatta min dag än så länge;
KAFFE, PIGG & GLAD, SMINKA ANGELICA, PIGG & SUR

Jo, igår så fick jag även utlopp för lite av den omtalade kreativiteten. Fick kladda & göra hår på Anna! Blev lite 60-tals retro. O sen när vi skulle ta bilderna.. så började jag flippa ur lite... så det blev typ, ja...nån slags reklam för grönsaksdrinkar... höhö... lite orginellt iaf! Ska sätta mej o se om jag kan göra nått skoj med biderna i PS tänkte jag...
Här är en bild på mej In action iaf....



Bäver?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0