Firat med älsklingen!

Jag och min Peter har vart på Rhodos och käkat ikväll... för att en dag för tidigt fira lilla mej =) Jag åt en jätte smaskig Grekisk sallad och Peter åt Fläskfilé... *mums*

Sen när vi kom hem så fick jag mina födelsedagspresenter...
en träningsmatta!..
ett presentkort på 300 kr (så jag kan köpa en sport bh)
och... när jag öppnade sista paketet.. så såg jag att det stog O.N.E på lådan... så jag gissade så på att det var en klockan!... men sååå fel jag hade!
Jag fick 2 klockor!!!!
en "fin" klocka och en svart klocka med läder-armband!

Har jag världens underbaraste pojkvän eller vad?!!!!!!!!!!!!



____________________________________________________
"jag är sååå kär!!!!"

Kommentarer
Postat av: hanna

hihi jag visste det=D

2008-07-01 @ 06:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0