Bröööööööööööööööööööööl....

          
...ja, typ så låter det.. och typ så här, tror jag att jag och några av mina vänner ser ut...när Sverige åker ur fotbolls EM.
*dubbel suck* aja... finns ju fortfarande bra lag att kolla på, om man gillar fotboll. (vilket jag gör). Men det är såklart roligast att kolla när Sverige lirar (med undantag från skit-matchen idag).
Aaa.. så ä det nu iaf!

Vem tycker ni föresten tar hem guldet när det gäller att se sur ut???


(från en dag när jag var ute o fiskade med Odden... jag tyckte sååå synd om fisken, jag ville fiska utan bete... men det tyckte inte Chrille va nån bra idé... så jag gick napp =(... buuhuu)   ;-)


Fiskbulle?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hahaha underbara bilder ;)

2008-06-18 @ 23:58:43
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0