Tekno Media reklamfilm 3

Nu har tredje reklamfilmen jag gjort med Tekno Media blivit klar... riktigt kul at se tycker jag, då man ser mina make up'er riktigt bra i den.. och jag fick kräma på med sminket riktigt mycket!!

Kolla på den på Norrköping Citys hemsida!!

min make up på en av modellerna i filmen... vad tycks?


Och nu lagom när det jobbet var klart, så ska jag på tisdag iväg till Norrping för att jobba tillsammans med dom igen! Denhär gången ska vi göra en reklamfilm för ett köpcenter som heter Baronen i Kalmar... mer kan jag inte berätta för tillfället! Kul ska det bli... mycket kul!

Kram på er i vintermörkret!

Kommentarer
Postat av: FRiDA

Vad roligt att du får chansen att göra såna här stora saker! =) Kram

2008-12-13 @ 21:42:41
URL: http://lillafridas.blogg.se/
Postat av: Sara

Va kul Jess!

Och shiiiit kanon snygg make!

2008-12-14 @ 17:45:44
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa jag längtar som en idiot till finland nu alltså, jag behöver ledigt och få träffa dig!!!

Upptadera bloggen med vad som händer på tecknomedia...intressant!

Kräm mintu

2008-12-16 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0